lørdag den 24. januar 2015


Velkommen til Digitale teknologier by Anni Tværvang
Et modul på diplomuddannelsen i erhvervspædagogik.


Jeg vil starte med en kort præsentation af mig selv, som er deltager på dette modul. 
Jeg er 44 år og er flyttet til Tønder i Sønderjylland, hvor jeg fik fast arbejde for 3½ år siden. Jeg er opvokset og har boet på Fyn hele livet.
Jeg underviser på EUC-SYD i Tønder på linjen Mad Til Mennesker (forkortet MTM). Det som jeg underviser i er hygiejne, ernæring, sundhed samt grundtilberedning på grundforløbet.


Det som denne blog skal bruges til refleksioner og diskussioner over digitale teknologier i undervisningen samt meget mere.

5 kommentarer:

  1. SÅ er du i gang:-)!!! SÅDAN Tværvang - FEDT!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps fik det til at virke :-)

      Slet
    2. Selvfølgelig gjorde du der, din lille digitale nørd:-)!

      Slet
  2. Hej Anni
    Jeg skal også følge modulet Digitale teknologier i foråret......
    Jeg har med stor interesse og glæde læst din blog - og vil følge den imens vi "læser sammen".
    Du er kommet rigtig godt i gang. Det ser flot ud. Det virker, som om du har styr på det.
    Glæder mig til at møde dig "in real life" næste uge.

    SvarSlet
  3. Hej Vibse
    Ja er kommet igang og glæder til at mødes med dig på tirsdag i Haderslev. Vi skal nok få det sjovt og lære en masse nyt om digitale teknologier. ;-)

    SvarSlet