søndag den 7. juni 2015

Overstået og nye overvejelser

Så er eksamen overstået og bestået, som er det vigtigste for mig. Det var en anderledes eksammen som foregik på hang out, pga. sygdom. Jeg syntes at det var rigtig spændende at prøver og det fungerede rigtig fint al teknikken virkede og gik som det skulle.

Det jeg skal arbejde videre med er at åbne teorierne op og komme i dybten med dem, ikke bare noget overfladeriske. Det er ikke første gang jeg får denne besked, så det skal der arbejdes rigtig hårdt på.

Jeg vil forsøg at følge op på min blog, da jeg skal på afsluttende modul i augsust og har en ide om at det skal være noget med digitale teknologier og måske elevforudsætninger. Det er de 2 moduler hvor jeg syntes jeg har fået mest med, som jeg kan bruge, så det ville være en god kombination blandet med noget fra de andre moduller. Det er de overvejelser som jeg ligger med i øjeblikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar