mandag den 23. marts 2015

Reflektioner over møde på hangout

Starten var lidt forvirrende, men som timerne gik fremad virkede det faktisk rigtig godt. Jeg syntes det var rigtig lærerigt og meget udfordrende. Vi nåede ikke hele dagens program, men det vi nåede syntes jeg var super godt, vi fik diskuteret vores fokuspunkter med henblik på eksamen, og fik mange gode input fra alle de andre, samt nye ideer at tænke på. Mit fokuspunkt indtil videre er QR-koder til brug i køkken praktikken til at afhjælpe min hukommelse, samt til at eleverne kan se på de forskellige tilberedningsmetoder flere gange alt efter elevernes behov. Vi havde en snak om hvor vidt folk normalt bruger QR-koder og det tror vi måske nok ikke, men jeg mener at de vil være gavnlige i min undervisning. Hang out i 5 timer med en ½ times pause, er rigtig lang tid at være koncenteret. Der skal måske holdes lidt flere pauser, eller forkorte hang outen med en time. Alt i alt en god undervisningsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar